Vés al contingut principal

Antonio Nunes i Carlos Zapata ofereixen una classe magistral de cuina

16 juny 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El 18 de juny, a les 19 h, la UAB presentarà la seva oferta formativa de cicles formatius de grau superior, on els presents podran participar en una classe magistral de cuina. Antonio Nunes i Carlos Zapata, ambdós xefs, faran una demostració amb productes de proximitat per cloure la presentació.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB
El proper 18 de juny, l'Hotel Campus acollirà una classe magistral de cuina per als assistents a la sessió informativa dels cicles formatius de grau superior (CFGS) de la UAB, que començarà a les 19 h. Serà impartida pels xefs Antonio Nunes i Carlos Zapata. Es tracta d'oferir un tast del CFGS en Direcció de Cuina, que compta amb l'experiència formativa de l'Escola de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

Direcció de Cuina, Direcció de Cuina + Direcció de Serveis de Restauració (amb una duració de tres anys) i Administració i Finances seran els nous graus superiors de la UAB que es presentaran a la sessió informativa juntament als tres CFGS ja oferts durant aquest curs: Direcció de Serveis de Restauració, Prevenció de Riscos Professionals i Comerç Internacional. Per conèixer els estudis i venir a aquesta derrera presentació cal inscriure's  a través del formulari web.

Els CFGS

Els cicles formatius de grau superior fan referència a una ocupació més tècnica, duta a terme en els llocs de treball corresponents a cada professió, que comporta les responsabilitats de planificació, coordinació i control del treball pròpies del sector al què s'adreça. La formació professional facilita les competències i les qualificacions necessàries per a l'accés i la progressió professional en el món laboral.

Els CFGS de la UAB són estudis professionals superiors amb qualitat universitària, oferts per la Fundació UAB i impartits al campus de Bellaterra. Constitueixen l'inici d'un itinerari formatiu que permet a l'alumne accedir a estudis universitaris de grau amb reconeixement de crèdits.

Dins de