Vés al contingut principal

Antonio Burguillos, primer premi del concurs de fotografia Exponatura UAB

05 juny 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La fotografia "Intercambio de miradas" de l’estudiant de Biologia Ambiental, Antonio Burguillos  ha estat la guanyadora del concurs, que ha comptat amb 211 imatges participants. El segon premi ha recaigut en la fotografia "Òrix entre la boira del matí (Dubai Desert Conservation Reserve, Dubai)" del professor de Periodisme David Rull.
Primer Premi certàmen Exponatura UAB
Un total de 211 fotografies han estat presentades en la darrera edició del concurs Exponatura UAB, organitzat pel Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia.

El primer premi del certamen ha estat per a l’obra "Intercambio de miradas" de l’estudiant del grau de Biologia ambiental Antonio Burguillos Huertas ha estat la guanyadora del concurs. El segon premi ha recaigut en la fotografia "Òrix entre la boira del matí (Dubai Desert Conservation Reserve, Dubai)" de David Rull Ribó, professor del departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació. I el tercer premi ha estat per a la instantània "Cuit i amagar", de l’estudiant del grau de Biologia Ambiental Galdric Mossoll Clos.

L'entrega de premis va tenir lloc el 4 de juny passat i va comptar amb la presència del vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura, Carlos Sánchez i del director del Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d’Ecologia, Fernando García del Pino.

Primer premi: "Intercambio de miradas", Antonio Burguillos Huertas

Segon premi: "Òrix entre la boira del matí (Dubai Desert Conservation Reserve, Dubai)", David Rull Ribó

Tercer premi: "Cuit i amagar", Galdric Mossoll Clos

Més informació: