Vés al contingut principal

Antoni Serra Ramoneda presenta 'Preferentes y subordinadas' a Documenta

12 juny 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Antoni Serra Ramoneda, exrector de la UAB (1980-1985), catedràtic del Departament d’Empresa de la UAB, i expresident de Caixa Catalunya (1984-2005), presenta el seu llibre per oferir als “no experts” en economia les eines per evitar un nou desastre similar al de les preferents.
Bitllets
El 15 de juny, Antoni Serra Ramoneda, catedràtic del Departament d'Empresa, presentarà el seu llibre Preferentes y subordinadas. Una tragedia española (Servei de Publicacions de la UAB) a la llibreria Documenta (C. Pau Claris, 144. Barcelona). L'acte tindrà lloc a les 19 h, a l'espai UNE (Unión de Editoriales Universitarias Españolas) de la llibreria. A més de l'autor, hi intervindrà Joan Carles Marset, director del Servei de Publicacions de la UAB.

Serra Ramoneda és expresident de Caixa Catalunya i exrector de la UAB (1980-1985). Preferentes y subordinadas. Una tragedia española parla dels imports emesos per les entitats i de les seves principals condicions amb un llenguatge rigorós però assequible per als lectors sense grans coneixements tècnics.

La causa de la mala premsa que tenen les preferents i les subordinades és el mal ús que en van fer moltes entitats financeres entre els anys 1999 i 2009. L'infortuni sofert per milions d'estalviadors va ser considerable i encara avui aquest problema continua sense resoldre's. Fins ara no es disposava d'una relació completa dels imports emesos per cadascuna de les entitats i de les seves principals condicions que facilités la comprensió d'aquests esdeveniments. L'objectiu d'aquesta obra és precisament cobrir aquest buit per tal d'evitar que torni a succeir un cas similar.

Dins de