Vés al contingut principal

Ampliat el període de matriculació dels Cursos Seleccionats

16 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La matrícula per als Programes Específics per a Estudiants Internacionals va obrir el passat 21 de setembre. Per als programes Preestablerts tanca el 4 de desembre i, ara, per als Cursos Seleccionats, s'ha ampliat fins el 30 de novembre.

Study Abroad Fall 2020

En els Cursos Seleccionats els estudiants s'integren en les classes regulars de grau amb estudiants locals i d'altres internacionals provinents de programes Erasmus al campus principal de la universitat, a Bellaterra.

L'entorn natural, sostenible i segur que ofereix el campus, on es troben les facultats que col·laboren en aquest programa, es complementa amb el complex residencial universitari, amb apartaments i serveis en un ambient multicultural, on poden residir els estudiants d'aquesta modalitat de programa.

El període de matriculació pel segon semestre dels Cursos Seleccionats, amb classes de febrer a juny, ha estat ampliat fins el 30 de novembre.

Formulari d'inscripció

Spring 2021: una experiència formativa i vivencial a Barcelona

Una altra opció per gaudir d'una estada formativa és el programa Spring 2021. Es duu a terme durant 12 setmanes de gener a abril i la matriculació està oberta fins el 4 de desembre. Els estudiants interessats poden triar entre dues i cinc assignatures en anglès o en castellà, de 45 hores lectives cadascuna, dels àmbits Llengua, Empresa, Economia i Política, Art i Arquitectura, Comunicació i Estudis Mediterranis.

Les classes s'imparteixen a Barcelona ciutat, a l'edifici Casa Convalescència, dins del recinte modernista de Sant Pau, prop de la Sagrada Família i amb excel·lents connexions per transport públic amb la resta de la ciutat i la seva àrea metropolitana. El programa inclou activitats culturals i sortides diverses per complementar els coneixements adquirits. En finalitzar-lo, els estudiants rebran un certificat de la UAB que podrà ser validat per crèdits a la seva pròpia universitat.

Dins de