Alumnes de batxillerat participen a la segona jornada d'"Un matí a Lletres"
Alumnes de batxillerat de l'institut Ferran Casablancas de Sabadell assistiran a classes de graus impartits per la Facultat de Filosofia i Lletres el proper 6 d'abril. Es tracta de la segona jornada de l'activitat "Un matí a Lletres", que s'organitza enguany per primer cop.

Els alumnes podran assistir a classes dels graus d'Antropologia Social i Cultural, Arqueologia, Estudis Anglesos, Estudis Clàssics, Estudis en Llengua i Literatura Catalanes, Estudis en Llengua i Literatura Espanyoles, Estudis Francesos, Geografia i Ordenació del Territori i Musicologia, així com els graus filològics combinats.
Hi participa una trentena d'alumnes de batxillerat a cadascuna de les jornades. El professorat adapta els continguts i les activitats a l'aula per fer-los accessibles als estudiants preuniversitaris però sense perjudicar el desenvolupament de les assignatures. Aquesta és la primera edició de l'activitat "Un matí a Lletres", amb la qual, la Facultat vol apropar i fer descobrir als futurs universitaris la diversitat de matèries que són impartides al centre.