Vés al contingut principal

“Entrevistes 1 a 1” entre empreses i estudiants a la #MEMEnginy2019

20 març 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Durant la propera edició de #MEMEnginy2019, que tindrà lloc el 25 d’abril a l’Escola d’Enginyeria, es durà a terme l’activitat “Entrevista 1 a 1”, on els i les estudiants podran fer entrevistes de cinc minuts amb les diferents empreses participants en la trobada. Hi ha temps fins al proper 1 d'abril per inscriure-s'hi.
memenginy18
El 25 d’abril, de 16 h a 18 h, durant la #MEMEnginy19, tindrà lloc una activitat anomenada “Entrevista 1 a 1”, on els i les estudiants tindran la oportunitat de fer entrevistes de cinc minuts amb empreses reals com Sorpasteria, Babel, Deloitte o Grifols per tal de buscar pràctiques o d’apropar-se al món laboral.

Per poder participar-hi, s’haurà d’emplenar abans de l’1 d’abril un formulari amb les dades, les preferències i el CV adjunt, que serà revisat per les empreses. La inscripció s’ha de fer a través l’apartat “Activitats d’Orientació Professional” a NEXUS.

A més, durant el mes de març s’han organitzat diverses activitats per tal de preparar les Entrevistes 1 a 1: un taller de redacció de CV que va tenir lloc el 19 de març a la Sala de Graus de l’Escola d’Enginyeria, i un Elevator Pitch per a que els i les participants aprenguin a optimitzar els 5 minuts de l’entrevista amb les empreses, així com a comunicar i a convèncer.

La #MEMEnginy és la fira tecnològica de referència de la UAB que es realitza anualment a l’Escola d’Enginyeria amb l’objectiu d’apropar el món professional a la Universitat i de promoure les noves tecnologies i de facilitar la creació de sinergies estratègiques i interessants per l’estudiantat entre les empreses i la institució.  Hi participen un miler de persones i més d’una trentena d’empreses d’arreu de Catalunya.

Dins de