Vés al contingut principal

2a graduació dels joves Prometeus

24 nov. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Dos estudiants de la UAB, del programa Prometeus, es graduen en un acte presidit per l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que va reconèixer la superació i persistència dels joves.

Imatge Prometeus

Prometeus és un programa comunitari que es va iniciar al curs 2016-2017 al barri del Raval per part de l’AEIRaval i el Periódico El Raval. Té com a objectiu garantir l’accés als estudis superiors als joves dels instituts públics dels barris més vulnerables de Barcelona.

El projecte està orientat a garantir la igualtat d’oportunitats acadèmiques i aconseguir que el màxim de joves del Raval puguin accedir als estudis superiors i els finalitzin amb èxit, per tal de ser uns referents per a les noves generacions del barri. Els motius econòmics, les competències lingüístiques i l’expectativa educativa són algunes de les causes que dificulten l’accés a la permanència a la universitat d’aquests joves.

En aquesta segona a promoció es van graduar 9 joves, dels quals 2 han estat estudiants de la UAB: Karla Andrea Silvia Gomes, graduada en infermeria i, Laraib Asghar, en ADE.

Dins de