Vés al contingut principal

20 guardonats, en la 3a edició dels Premis TFG de Desenvolupament Sostenible

29 gen. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Els premis a TFGs sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global de la UAB, que arriben la tercera edició, es lliuraran el 5 de febrer a les 13 h a la Sala de Teatre de la Plaça Cívica. Aquest any, d’entre els 34 TFGs presentats de 21 graus diferents, 20 han estat els guardonats finalment, que ja s'han donat a conèixer, i d'aquests, se n'ha destacat quatre, un per àmbit de coneixement, que es faran públics aquest dia.
PremiatsTFGSostenible201
Foto de grup dels premiats durant la passada edició dels TFG.

El premi es planteja també com una contribució des de la UAB a l’Agenda 2030 i als Objectius de Desenvolupament Sostenible, els quals estableixen fites d’abast mundial i d’aplicació universal entorn a 17 objectius que vinculen el desenvolupament sostenible a les esferes econòmica, social i ambiental. Al mateix temps s'ha valorat que els TFG que s'han presentat al premi estiguin sota el paraigua de la Justícia Global, entenent-la com un marc d’anàlisi concret, més ampli i complet que aquell que se centra en la dicotomia nord-sud i en la linealitat del desenvolupament.

Aquest any celebren la seva tercera edició i l’acte d’entrega es realitzarà el 5 de febrer a les 13 h a la Sala de Teatre de la Plaça Cívica. Els premis convocats per la Fundació Autònoma Solidària (FAS) són oberts a tots els graus de la Universitat, amb un màxim d’un premi per grau. Aquest any, d’entre els 34 TFGs presentats, 20 han estat els seleccionats

Els premis volen promoure l’interès per la recerca entorn a les temàtiques proposades, en el marc del compromís de la Universitat davant dels desafiaments del món actual i el seu paper clau en la generació de coneixement crític i la formació d’una ciutadania activa i preparada per a promoure el canvi social.

El premi per als TFG de cada grau consta d’un diploma emès per la Fundació Autònoma Solidària i d’un obsequi. A més, els treballs premiats es dipositaran al Dipòsit Digital de Documents de la UAB amb la llicència CC-BY-SA amb caràcter de no exclusivitat, sense límit temporal ni territorial.

De la totalitat dels premis atorgats per grau, es concediran els millors treballs sobre desenvolupament sostenible i justícia global per àmbit de coneixement, un màxim de quatre. Es dotarà amb 1.000€ la convocatòria d’aquests premis, que es repartirà a parts iguals entre els treballs premiats per aquests quatre àmbits de coneixement. Per tant, cadascun dels millors treballs de fi de grau de cada àmbit de coneixement rebrà la quantitat de 250€ i l’especificació d’aquest premi en el Diploma.

La comissió avaluadora ha estat conformada per la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat o la persona en qui aquesta delegui; el director de la Fundació Autònoma Solidària o la persona en qui aquest delegui; PDI de les facultats de la UAB dels TFG presentats; i persones expertes en la matèria de la societat civil.

PREMIS TFG SOBRE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE I JUSTÍCIA GLOBAL 2019

Dins de