Sala de premsa Premsa i mitjans

Noves fitxes de màsters i postgraus propis

Noves Fitxes de Màsters i Postgraus

Estem d'estrena! Ja estan publicades les noves fitxes de màsters propis, postgraus i cursos d'especialització. Amb millores molt importants en disseny, velocitat, optimització per cercadors i continguts.

11/12/2020

Tenim bones notícies! Estrenem noves fitxes per explicar-te d'un cop d'ull tots els màsters i postgraus propis que t'oferim. Amb millores en el disseny, adaptació a mòbils, optimitzades per a què les trobis fàcil a Google i una millora molt important de la velocitat de càrrega de les pàgines. Però, sobretot, hem millorat els continguts: per què fer cadascun dels nostres màsters o postgraus? I per què fer-lo a la UAB?

En concret, incorporem nous continguts totalment orientats a facilitar-te triar i comparar entre diversos programes, amb argumentaris a cada fitxa que t'expliquen en unes poques línies per què fer aquest programa i per què  fer-lo a la UAB, però també, amb vídeos i amb testimonis d'estudiants que ja han fet el programa i te'l recomanen, o amb el detall de les sortides professionals, les dates, on es fa, si el fem presencial o online, el nombre de places, la llengua de docència o el preu total de cada matrícula. I amb el procés pas a pas per demanar l'admissió i fer la matrícula.

Les principals millores de les noves fitxes són:

• Un disseny pensat per mòbils, molt més minimalista i centrat a facilitar-te la lectura dels diversos continguts de la forma més fàcil possible.
  • ... Però que també s'adapta a ordinadors de sobretaula, de manera que tu tries com vols consultar tot el catàleg de màsters i postgraus propis.
  • Optimització per cercadors: sabem que fas servir Google quan busques un màster o postgrau i hem treballat de valent perquè trobis fàcilment tota l'oferta de la UAB.
  • Velocitat de càrrega de les pàgines, també sabem que navegar per un web que va lent no és gens divertit, de manera que hem fet mans i mànigues perquè les pàgines dels màsters i postgraus es descarreguin molt més ràpid.
  • Millora dels continguts, per què fer aquest màster i per què fer-lo a la UAB, explicat en textos, vídeos o testimonis d'ex-alumnes.

Les noves fitxes comparteixen una plantilla que ja tenim testejada amb els graus i els màsters oficials de la UAB, i són un pas de gegant endavant per acostar-te, de manera fàcil i intuïtiva, tota l'oferta de màsters i postgraus de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Més informació:

Màsters i Postgraus Propis