Sala de premsa Premsa i mitjans

Nous catàlegs de grau UAB, descarregables en PDF!

Catàlegs en PDF: grau UAB 2021-2022

Després d'anys i panys imprimint en paper els catàlegs per repartir-vos-els a les Portes Obertes o al Saló de l'Ensenyament, aquest 2021 no imprimirem cap catàleg. Fem totes les activitats online i estimem els arbres. Però també volem que tinguis tota la info sobre els graus UAB. Ja te'ls pots descarregar en PDF!

04/02/2021

Aquest any no imprimim cap catàleg en paper, però sí que volem fer-te arribar tota la info dels graus de la UAB, de manera que sí que hem editat els catàlegs, però només en PDF. Descarrega-te'ls aquí!

La pandèmia com a palanca de canvi: no és un problema, és una oportunitat. Aquest any no imprimirem cap catàleg de grau en paper, i tampoc no te'ls repartirem a grans activitats com les Portes Obertes o el Saló de l'Ensenyament, perquè totes aquestes activitats, enguany, les fem online. Ens estimem els arbres, i estalviar-nos aquesta llarga tirada de paper ens fa contents. Però també volem fer-te arribar tota la informació, ben detallada i amb un bon disseny, de manera que hem editat com cada any els nous catàlegs de grau UAB 2021-2022. Només hi ha una diferència: aquest any no els podràs aconseguir en paper, però ja te'ls pots descarregar en PDF.

En els catàlegs hi trobaràs tota la informació per triar quin grau vols estudiar: notes de tall, ponderacions, sortides professionals, assignatures... així com també les raons per saber per què fer un grau o un altre estudi, i per què escollir la UAB, explicat en cada cas pel professorat de cada grau.

Els catàlegs estan dividits en les diverses branques del coneixement: Arts i Humanitats, Biociències, Ciències, Ciències de la Salut, Comunicació, Educació, Turisme i Prevenció, Economia, Jurídiques, Política i Societat i Enginyeries.

Com ja vam fer l'any anterior, les portades de cada catàleg les protagonitzen estudiants de la UAB, que van superar un rigorós càsting per dedicar-nos un somriure des de cada portada: la Mar i el Carles, d’Arts i Humanitats, l’Iván i la Paula de Biociències, la Maroua i el Dídac, de Ciències, l’Isabel i el Joan de Ciències de la Salud, l’Aleix i la Carla de Comunicació i Educació, la Jiaxin i el Miquel d’Economia, Jurídiques, Política i Societat, i la Núria i l’Eloy d’Enginyeria.

Més info? T'esperem a les Jornades de Portes Obertes... també online!
Els catàlegs els estrenem sempre a finals de gener, just abans de les Jornades de Portes Obertes (JPO), on t'oferim més de 200 xerrades sobre els graus de tots els centres de la UAB. Per assistir a les JPO cal fer inscripció prèvia.

Els catàlegs es poden descarregar en versió PDF aquí: www.uab.cat/guies-pdf. Si vols ampliar la informació de cada grau, també pots visitar-nos en el web www.uab.cat/graus, on hi trobaràs al detall el pla d'estudis, l'accés, les pràctiques o la mobilitat de cada grau, entre d'altres. A més, pots trobar informació sobre les beques i ajuts, mobilitat internacional i pràctiques en empreses.

Més informació:
Descàrrega dels catàlegs UAB de grau 2021-2022 en PDF
T'esperem a la UAB
: totes les activitats i els continguts per conèixer la UAB i trepitjar la gespa del campus sense sortir d'Internet.