Sala de premsa Premsa i mitjans

L'emprenedor de la UAB Arnau Navarro protagonitzarà la propera 'UAB Session' en línia

Arnau Navarro, emprenedor de la UAB

Va iniciar-se en l'emprenedoria mentre estudiava ADE en anglès a la UAB i ara és cofundador d'una startup de programari per al sector de la restauració. Compartirà experiència i consells el 3 de març, a les 13.00 h, en una sessió de Microsoft Teams exclusiva i gratuïta per a l'alumnat.

19/02/2021

L'emprenedor Arnau Navarro, graduat en Administració i Direcció d'Empreses en anglès a l'Autònoma, protagonitzarà la propera UAB Session de la temporada el proper 3 de març, dimecres, a les 13.00 h a Microsoft Teams. Organitzades pel programa UAB-Emprèn, les UAB Session són accions formatives exclusives i gratuïtes per a l’alumnat de la Universitat, que permeten conèixer de primera mà experiències emprenedores i ampliar coneixements i competències en l’àmbit de la generació d’idees i l’emprenedoria.

Navarro va engegar el projecte Haddock l’any passat, que actualment es troba en fase de cerca de finançament. La missió de la startup és ajudar les empreses del món de la restauració a estalviar temps i diners mitjançant la intel·ligència artificial, amb un programari que permet la digitalització de les factures i l’optimització del control de costos en un dashborard intuïtiu.

Però aquesta no és la primera iniciativa emprenedora de Navarro graduat. Mentre cursava el grau a la UAB va fundar Grou App, un cercador d’esdeveniments musicals per ciutats. El projecte va rebre assessorament del programa UAB-Emprèn i va ser premiat com a millor startup espanyola creada per universitaris a la competició EO GSEA.

També amb UAB-Emprèn, el 2014, Navarro va fer una estada de tres mesos en una startup de Lisboa (Landing.Jobs) a través de l'antic programa Booster-e de RedEmprendia.

Per tal d'assistir a la UAB Session només cal formalitzar la inscripció a través d’aquest enllaç. Un dia abans de la sessió, les persones inscrites rebran un enllaç que els permetrà connectar-se a la reunió de Microsoft Teams.