Estudiar

Resultats, qualificació i convocatòries

Per superar la prova cal que la qualificació de cada exercici sigui igual o superior a 4, i que la mitjana aritmètica dels tres exercicis sigui igual o superior a 5. A més, cal que la persona candidata obtingui, a l'entrevista personal, una qualificació d’apte.

Si t'examines a la convocatòria vigent, podràs consultar les notes a partir del 14 de maig de 2024 al Portal d'accés a la universitat. Si no has sol·licitat la revisió de les qualificacions, et pots descarregar un certificat dels resultats de les proves amb codi segur de verificació (CSV) al Portal d'accés a la universitat, a partir del 14 de maig de 2024.

En el cas que hagis sol·licitat la revisió, pots consultar les qualificacions definitives a partir del 29 de maig de 2024 i també et pots descarregar un certificat dels resultats de les proves amb codi segur de verificació (CSV) al Portal d'accés a la universitat.

Si et vas examinar en convocatòries anteriors a la UAB i vols obtenir documentació acreditativa dels resultats de les proves has de contactar amb l'Oficina d'Accés.

Calendari de la prova per a majors de 45 anys:

• Matrícula de la prova: del 5 al 15 de febrer (tots dos inclosos).
  • Últim dia per al pagament i el lliurament de la documentació: 15 de febrer de 2024
  • Data de la prova: dissabte 20 d'abril de 2024
  • Publicació de resultats: 14 de maig de 2024
  • Sol·licituds de revisió: 14, 15 i 16 de maig de 2024
  • Resultats de la revisió: 29 de maig de 2024
  • Lliurament dels certificats dels resultats: a partir del 29 de maig de 2024 (a través del Portal d’accés a la universitat).

Nota important: Si superes la prova, hauràs de sol·licitar al Portal d'accés a la universitat (durant els dies que estableixi el calendari de preinscripció universitària) el centre d'estudi on vulguis accedir. La universitat es posarà en contacte amb tu per informar-te del dia i l'hora de l'entrevista.

L'admissió per aquesta via queda condicionada a la superació de les proves PAP als graus que tinguin aquest requisit.

Dates provisionals: Sol·licitud entrevista del 4 al 6 de juny de 2024

Resultats entrevista: 25 de juny de 2024

Convocatòries

La prova d’accés per a majors de 45 anys es convoca una vegada a l’any. Cada persona candidata disposeu d’un nombre il·limitat de convocatòries per superar-la. Un cop superada la prova d’accés, els candidats us podeu presentar de nou en convocatòries posteriors per millorar la qualificació obtinguda.

Convocatòria de 2024: la prova per a majors de 45 anys serà el dissabte 20 d'abril del 2024.