Actualitat

Captura de pantalla d'una sessió informativa online

Curs 2024-25: Últimes sessions informatives online sobre graus i CFGS

Els pròxims 11 i 12 de juliol es duran a terme les darreres Sessions Informatives Online dels graus de Turisme i Direcció Hotelera, dels graus de Prevenció i Seguretat Integral i dels Cicles Formatius de Grau Superior de la Fundació UAB adreçades a futurs estudiants que desitgin iniciar els estudis el proper curs acadèmic 2024-25.

Convocatòria premis TFG Social

Es posen en valor els TFG que promouen la transformació social a través de tres convocatòries de premis

Un any més, es premiaran aquells Treballs de Fi de Grau (TFG) que hagin fet estudiants de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i que, per a la seva temàtica, promouen el canvi o la transformació social. Hi ha tres convocatòries: una pels treballs amb perspectiva de gènere, una altra pels que abordin qüestions al voltant el desenvolupament sostenible i la justícia global, i una tercera pels realitzats amb metodologia d’Aprenentatge Servei.

Convocatòria beques de màrqueting de turisme exterior

S'obre una nova convocatòria de Beques de l'Agència Catalana de Turisme per col·laborar en les seves oficines de promoció a l'exterior

Les Beques de Formació en Màrqueting Turístic de Catalunya a l'Exterior 2025, impulsades per l'Agència Catalana de Turisme, permetran realitzar una estada a les oficines de promoció a l'exterior d'aquesta institució. En aquesta 27a edició s'ofereixen places a Nova York, París, Londres, Brussel·les, Frankfurt i Madrid. El període de presentació de sol·licituds ja està obert i finalitza el 15 de setembre.

Foto de grup dels titulats i titulades en Turisme i Direcció Hotelera de la promoció 2024

La promoció 2024 de Turisme i Direcció Hotelera es gradua

Els titulats i titulades dels graus, màsters i postgraus de la promoció 2024 de Turisme i Direcció Hotelera van celebrar la culminació dels seus estudis en un acte acadèmic que va reunir a set-centes persones a l’Hotel Exe Campus UAB, el passat 31 de maig. També es van lliurar, per primera vegada, els diplomes als titulats/des del Doble Grau Internacional en Turisme.

Benvinguts i benvingudes

Serveis que t'interessen