11a cursa Unirun, la cursa de les universitats
Detalls de l'event
- Inici: 02 març 2025 09:30
- Final: 02 març 2025 11:00
- Parc del Fòrum (Barcelona)
La Unirun és una prova atlètica de 5 quilòmetres que pretén fomentar nous reptes en l’atletisme universitari i implicar les 12 universitats catalanes.
La cursa s’adreça a alumnes universitaris, alumni, futurs estudiants, professors, treballadors, proveïdors, familiars o simpatitzants d'alguna de les universitats catalanes, que s’han d’identificar amb alguna de les universitats a la inscripció.
La cursa està impulsada per les 12 Universitats catalanes mitjançant l'ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de la Secretaria General de l'Esport i l'Activitat Física i l'Ajuntament de Barcelona, i organitzada per Gaudium Sports.
El rector de la UAB, Javier Lafuente, assistirà per lliurar el premi als millors classificats de la UAB.
Més informació: Web de la cursa