Vés al contingut principal

Viggo Mortensen presenta el llibre 'Hijos de la selva' a la UAB

19 feb. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Viggo Mortensen ha editat el llibre Hijos de la selva. Fotografía etnográfica de Max Schmidt (Perceval Press). El 20 de febrer, a la Facultat de Ciències de la Comunicació, presentarà el llibre juntament amb els autors, Federico Bossert i Diego Villar. Es podrà seguir en directe a través del web UAB Campus Mèdia.
Viggo Mortensen presenta el llibre 'Hijos de la selva' a la UAB
L'aula magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació acollirà, el proper 20 de febrer, a les 12 h, un acte de presentació del llibre Hijos de la selva. Fotografía etnográfica de Max Schmidt (Perceval Press). Hi intervindran els autors, Federico Bossert i Diego Villar; l'editor, Viggo Mortensen; i Jordi Serrallonga, professor del Màster en Periodisme de Viatges de la UAB. L'acte, que està organitzat pel Gabinet de Comunicació i Educació de la UAB, es podrà seguir en directe a través d'UAB Campus Mèdia.

L'alemany Max Schmidt (1873-1950) va ser una pioner de l'etnografia. Els antropòlegs argentins Federico Bossert i Diego Villar recullen al seu llibre el treball de camp fotogràfic realitzat per Schmidt al Gran Chaco, regió de Paraguai, durant els anys 30 i 40 del segle XX. L'actor Viggo Mortensen, mecenes de projectes culturals i científics, és l'editor d'aquesta obra, que ha estat possible gràcies als documents conservats al Museu Etnogràfic Andrés Barbero d'Asunción.

Dins de