Vés al contingut principal

Un postgrau de la UAB, nominat als premis ‘Napolitans’ 2019

01 abr. 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La diplomatura de postgrau en Comunicació i Lideratge Polític de la UAB està nominada als premis ‘Napolitans’, de la Washington Academy of Political Arts & Sciences, considerats els Premis Oscar de la política per la premsa internacional. Aquesta titulació s'adreça a persones que desenvolupen funcions de lideratge polític o social.
Persona donant un discurs polític
La diplomatura de postgrau en Comunicació i Lideratge Polític de la UAB està nominada als Napolitan Victory Awards, en la categoria d’educació política de l’any. La cerimònia de lliurament tindrà lloc el 6 d’abril, a la seu de l’Organització dels Estats Americans (OEA), a Washington (EUA).

Aquesta titulació, dirigida pels professors Tomás Peire Fernández i José Manuel Pérez Tornero, va néixer l’any 2007 de la convicció de que les competències de lideratge en la política estan íntimament relacionades amb les competències comunicatives. Per això, els estudiants reben una formació centrada en el lideratge i la comunicació per a la intervenció en política, orientada a la presa de decisions sobre aspectes molt diversos i complexos, així com a la direcció del rumb de les organitzacions.

Napolitan Victory Awards

Els ‘Napolitans’, com se'ls coneix des de l’any 2017 en honor a Joseph Napolitan, pare de la consultoria política moderna, són les distincions pioneres en guardonar professionals en la política de parla hispana i, a més, els primers en reconèixer cada any les dones més influents de la comunicació política i els joves, així com els líders, candidats i polítics que lluiten per la llibertat i la democràcia.

La Washington Academy of Political Arts & Sciences (WAPAS) és l’encarregada d’atorgar aquests guardons, considerats els Premis Oscar de la política per la premsa internacional.

Dins de