Vés al contingut principal

Torneig d'escacs de les biblioteques UAB i més jocs

04 nov. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Del 8 al 14 de novembre té lloc la Setmana Internacional del Joc a les Biblioteques i les Biblioteques de la Universitat Autònoma hi participen, per tercer any consecutiu. S'ha organitzat un torneig d'escacs virtual, juntament amb l'Associació Chess UAB, i un quiz on-line sobre les col·leccions de la UAB.

Imatge del Torneig d'Escacs

Aquest any la situació sanitària actual no permet fer jocs presencials, així que s'han programat dues activitats virtuals que esperem siguin del vostre interès i us animem a participar-hi:

- Torneig d'Escacs de les Biblioteques UAB. El proper 13 de novembre a partir de les 16h, el Servei de Biblioteques UAB juntament amb l’Associació d'escacs de la UAB Chess UAB, organitzem aquest torneig d'escacs que tindrà lloc a la plataforma Chess.com (cal tenir prèviament un perfil creat).

El torneig s’ofereix a tota la comunitat (estudiants, professorat i PAS) vinculada a la Universitat Autònoma de Barcelona.
La inscripció és gratuïta i il·limitada. Ja us podeu apuntar: formulari d’inscripció

Més informació sobre el torneig

- Desafiament quiz online! Converteix-te en investigador i descobreix les col·leccions amagades de les Biblioteques UAB. Aquest joc s'obrirà el dilluns 9 de novembre...

No desaprofiteu l'oportunitat per desconnectar i relaxar-vos. JUGUEU!

Dins de