Vés al contingut principal

Taller de dansa integrada impartit per Jordi Cortés

20 oct. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'activitat, dirigida per Jordi Cortés, proposa crear a partir de la diferència i reinventar la nostra manera de situar-nos en aquest món i crear nous tipus de relacions i connexions a través del moviment dels cossos.
Cartell MISEAL

La Companyia Liant la Troca i Cultura en Viu (el Grup Estable de Dansa de la UAB), juntament amb PIUNE (Servei d'atenció a les persones amb discapacitat de la Fundació Autònoma Solidària) i l’Observatori per a la Igualtat han organitzat un taller de dansa integrada els dies 3, 4, 10, 11, 17 i 18 de novembre, de 15.00 h a 18.00 h, a la Sala Teatre de la UAB.

Els objectius amb els quals es planteja aquest taller són, a més de conèixer els fonaments de la dansa integrada, crear un espai de comunicació en què les persones amb capacitats diverses, puguin treballar la dansa des d’un punt de vista igualitari. Alhora, es busca viure i entendre que el concepte d’alteritat es produeix al desconèixer l’altra persona i que desapareix quan ho fem part de les nostres experiències.

Per això, el taller comptarà amb una sèrie de continguts que permetran sentir i desenvolupar la capacitat del propi cos a tot aquell que participi. A més, també s'ensenyarà a escoltar i percebre el moviment dels altres i comunicar sensacions i emocions. El taller té l’objectiu de crear composicions conjuntes i individuals, a partir de la particularitat de cada participant.

El 19 de novembre serà una jornada de portes obertes que permetrà als visitants escoltar i analitzar les vivències produïdes durant el taller. Posteriorment, se celebrarà l’acte de clausura del Congrés MISEAL, organitzat per l’Observatori per a la Igualtat. La jornada començarà a les 18.00 h a la Sala Teatre de la UAB.

Per a més informació us podeu adreçar al PIUNE (fas.piune@uab.cat) i a l’Observatori per a la Igualtat (observatori.igualtat@uab.cat).