Vés al contingut principal

Set investigadors de la UAB reben la distinció ICREA Acadèmia de la Generalitat

25 març 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La convocatòria 2019 del Programa ICREA Acadèmia ha concedit 30 distincions, de les quals set són per a personal investigador de la UAB.
icrea

La Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA) va resoldre el mes de febrer passat la convocatòria del Programa ICREA Acadèmia, amb la concessió de 30 distincions amb l’objectiu d’impulsar i premiar l’excel·lència de la recerca dels professors de les universitats públiques de Catalunya, set d’elles per a investigadors i investigadores de la UAB.

Els ICREA Acadèmia de la UAB de la convocatòria 2019 són Roberto Risch, del Departament de Prehistòria; Gonzalo Seco, del Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes; Jordi Vallverdú, del Departament de Filosofia; Diana Marre, del Departament d'Antropologia Social i Cultural; María José Vega, del Departament de Filologia Espanyola; Antoni Verger, del Departament de Sociologia; i David Pérez, del Departament d'Economia i d'Història Econòmica.

ICREA Acadèmia és un programa d’intensificació de la recerca destinat només al professorat que està impartint docència i que es troba en fase activa i d’expansió de la seva activitat. La dotació econòmica total de cada investigador beneficiari és de 40.000 euros anuals i el programa té una durada de 5 anys.

Amb aquests guardons el Govern de la Generalitat reconeix el talent dels investigadors i investigadores del sistema universitari català. Les distincions ICREA Acadèmia, que enguany arriben a la desena edició, corresponent a la convocatòria 2019, reconeixen la tasca de recerca del professorat que desenvolupa la seva activitat en alguna universitat pública catalana i, alhora, contribueixen a retenir el talent investigador dins el sistema universitari de Catalunya.

Més informació:

Dins de