Vés al contingut principal

Sessions informatives per conèixer les biblioteques de la UAB

12 set. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Cada inici de curs les biblioteques de la UAB programen unes sessions de formació adreçades als alumnes de primer amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta de serveis, els recursos documentals i els diferents espais que disposen. Des del 12 de setembre i fins l'11 d'octubre tenen lloc en diferents centres i facultats.
Biblioteca

En aquestes sessions s’explicarà:
-com localitzar i accedir als documents mitjançant el Cercador de les Biblioteques UAB: cerca bàsica i cerca avançada, bibliografia recomanada, Biblioteca Digital,...
-el servei de préstec: llibres i equipaments (portàtils i sales de treball en grup)
-espais d’estudi i treball
-formació: oferta de cursos i base de dades de formacióa qui adreçar-se per resoldre dubtes (Servei de Referència i Informació: Pregunt@ i WhatsApp; Suggeriments, Felicitacions i Queixes: OPINA)
-les xarxes socials per estar al dia: Facebook, Instagram SdB, canal Youtube i Twitter
-el servei d’impressió
-serveis a persones amb discapacitat i/o necessitats educatives especifiques

Trobareu sessions programades a totes les biblioteques de la UAB: Biblioteca d’Humanitats, Biblioteca de Ciències Socials, Biblioteca de Comunicació, Biblioteca de Ciència i Tecnologia, Biblioteca de Veterinària i Biblioteca Universitària de Sabadell.

Les biblioteques de la UAB se situen en primera posició entre les biblioteques de les universitats espanyoles segons el Ranking de Bibliotecas Españolas Universitarias (SECABA-Rank 2015) que avalua l'eficiència de les biblioteques universitàries en funció del pressupost i els préstecs.

Per inscripcions i calendari cal consultar el calendari de les sessions formatives a www.uab.cat/biblioteques/cursos

Dins de