Vés al contingut principal

S’obren les convocatòries anuals per a l’actualització d’elDirectori de la UAB

03 juny 2019
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ja estan obertes les convocatòries anuals per a l’actualització d’elDirectori, el registre del teixit associatiu de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Convocatòries elDirectori
Avui, dilluns 3 de juny, s’obren les convocatòries que tenen com a destinatari el conjunt del teixit associatiu de la UAB fins al 28 de juny.

En primer lloc, l’actualització de dades dels col·lectius inscrits a elDirectori. Tots els col·lectius tenen el deure de mantenir actualitzades les seves dades any rere any per a seguir amb la seva inscripció a elDirectori durant el proper curs, aquells que no ho facin, passaran a considerar-se inactius. Aquest tràmit, alhora permet mantenir un registre fidel a la realitat del moviment associatiu de la universitat i que sigui mirall de la participació activa que es desenvolupa al Campus.

Enguany, el formulari per a l'actualització de dades inclourà també el mapa de participació, enquesta que es realitza entre els col·lectius inscrits a elDirectori, per a conèixer les característiques del teixit associatiu de la UAB (la seva composició, les facultats on són més actius, etc.) i posar en valor la tasca dels col·lectius de la universitat.

Finalment, els col·lectius que vulguin utilitzar les taquilles de l’Hotel d’Entitats durant el curs 2019/2020, hauran de sol·licitar el seu ús a emplenant aquesta sol·licitud, tant els que la tenen actualment cedida com els que la volen utilitzar per primer cop.

Última assemblea d’elDirectori

Des de la Unitat de Dinamització de la UAB, cada mes s’organitza una assemblea amb els col·lectius d’elDirectori amb l’objectiu de comentar i revisar els aspectes rellevants relacionats amb la participació del teixit associatiu.

El passat dimecres dia 22 de maig es va realitzar l’última assemblea d’elDirectori abans de finalitzar el curs 2018-2019. L’acte va tenir lloc a la Sala Annexa de l’Hotel d’Entitats en horari de 14.00 h a 15.30 h. En aquesta última reunió del curs es van tractar quatre temes principals: el retorn i propostes del teixit associatiu sobre l’elaboració del IV Pla d’Igualtat, el retorn del darrer Consell d’Estudiants de la UAB, les convocatòries de juny i es va donar informació sobre la fira d’entitats del mes de setembre.

IMPORTANT: Els col·lectius que no actualitzin les seves dades, seran considerats inactius i no s’inclouran a elDirectori del curs 2019/2020.

Dins de