Vés al contingut principal

Rodalies de Catalunya recupera el servei habitual

17 juny 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Des del dia 17 de juny, la línia R7, que fa el recorregut entre les estacions de Fabra i Puig i Cerdanyola Universitat, recupera el servei habitual. La comunitat universitària que arribi a Cerdanyola Universitat té al seu abast els autobusos interns que duen al campus de la Universitat.

TrenRENFE

El dia 17 de juny, Rodalies de Catalunya ha recuperat el servei habitual de les línies R3, R4, R7 i R12, les freqüències i recorreguts de les quals havien resultat afectades pel robatori de cable del passat mes de maig a l'estació de Montcada Bifurcació.

La línia R7, que fa el recorregut entre les estacions de Fabra i Puig i Cerdanyola Universitat, funciona amb normalitat i la comunitat universitària que arribi a Cerdanyola Universitat té al seu abast els autobusos interns que es desplacen als diferents indrets del campus de la UAB.

El servei s’ha pogut reprendre després dels resultats satisfactoris en les simulacions comercials, necessàries per comprovar el bon funcionament de les instal·lacions de seguretat reparades.

Per a més informació, consulteu els canals habituals de comunicació del servei de Rodalies de Catalunya.

Més informació: Mobilitat i Transports UAB

Dins de