Vés al contingut principal

Reunions informatives UAB Exchange Programme 2023-24

25 gen. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El 6 i 7 de febrer es realitzaran unes reunions informatives per als alumnes amb una plaça assignada al programa UAB Exchange Programme 2023-24.

Reunions informatives UAB Exchange

Les sessions posaran a l’abast de l’alumnat tota la informació necessària per a l’intercanvi del qual tenen una plaça assignada.

Es realitzaran de forma presencial a les 13h del dilluns 6 i del dimarts 7 de febrer de 2023, a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.

No és requereix inscripció prèvia.

- Dilluns 6 de febrer a les 13:99 h: Destinacions asiàtiques

- Dimarts 7 de febrer a les 13:00 h: Resta del món (inclou Israel, Líban i Regne Unit)

L'equip de l’Àrea de Relacions Internacionals que gestiona els programes de mobilitat explicarà el programa UAB Exchange Programme i en què consisteixen els procediments, la documentació i els dubtes generals que puguin sorgir durant la mobilitat, des de l’inici a la seva finalització. Finalment es podran compartir dubtes i experiències.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb l’Àrea de Relacions Internacionals al correu: uab.exchange.programme@uab.cat.

També podeu consultar tota la informació sobre programes de mobilitat al web dels programes d'intercanvi UAB.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Dins de