Vés al contingut principal

Respon l'enquesta sobre el Servei de Restauració de la UAB 2023

25 maig 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Fes l’enquesta de satisfacció i qualitat dels bars i restaurants dels campus de Bellaterra i de Sabadell de la Universitat Autònoma de Barcelona i aconsegueix un val de cinc àpats als autoserveis de la UAB. Només és possible fer una enquesta per persona.

Restauració

La Universitat Autònoma de Barcelona ha posat en marxa una enquesta sobre el Servei de Restauració dels campus de Bellaterra i Sabadell amb l’objectiu d’avaluar el funcionament dels establiments i el grau de satisfacció que tenen els consumidors i, en conseqüència poder millorar els serveis que s’ofereixen.

S’anima a la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) a respondre l’enquesta de restauració 2023 a través de l'enllaç següent. Amb la vostra resposta participareu en el sorteig de nou vals de cinc àpats als autoserveis de la UAB.

Dins de