Vés al contingut principal

Premis pels treballs de final de grau en perspectiva de gènere

04 nov. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Des de l'Observatori per a la Igualtat i en col·laboració amb l'Institut Català de les Dones (ICD) es posa en marxa un premi als millors treballs de fi de grau en matèria de gènere a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret

L'acció parteix del conveni que va signar l'ICD amb la Facultat de Dret de la UAB per convocar un premi al millor treball de cada una de les titulacions que imparteix la Facultat pel curs 2014-2015. Aquests premis, previ acord d'un jurat especialitzat nomenat per la Facultat, es lliuraran el proper dia 21 d'octubre.

El jurat constituït per la concessió del premi va ser format per la M. Teresa Freixes, el José Antonio Fernández, la M. Jesús Espuny i l’Esther Zapater es van reunir el passat 28 de juliol a la seu de l’Observatori per a la Igualtat per tal d’escollir els 3 TFG guardonats en aquesta primera edició dels premis.

Recordem que el proper dimecres 21 d’octubre a les 12h es celebrarà la gala d’entrega de premis a la Sala de Vistes de la Facultat de Dret.

Dins de