Vés al contingut principal

Nova Botiga oficial de la UAB

21 abr. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Estrenem nova Botiga de la UAB, amb venda online i enviaments arreu del món. Dessuadores, samarretes, tasses, ampolles, bosses de cotó, motxilles, llibretes, bolis... ja pots comprar online tot el marxandatge oficial de la UAB!

Botiga de la UAB

A més, fem una promoció per l'estrena: les primeres 100 compres superiors a 15€ s'emporten gratis la bossa de cotó de la col·lecció Logo.

Bossa Logo UAB

Estrenem nova Botiga de la UAB, amb venda online i enviaments arreu del món. Ja pots comprar tot el marxandatge oficial de la Universitat i recollir-lo gratis a l'Abacus de Plaça Cívica, o bé te l'enviem a l'adreça postal que ens indiquis, a Catalunya o arreu del món.

Dessuadores, samarretes, tasses, ampolles, bosses de cotó, motxilles, llibretes, bolis... o la carpeta de la UAB! En diferents dissenys de diferents col·leccions per presumir la UAB on més t'agradi.

Hi trobaràs tres col·leccions de marxandatge oficial:

• Col·lecció Logo: si t’agrada presumir la marca UAB d’una forma impactant. La més venuda fins ara a la botiga Abacus de Plaça Cívica.
  • Col·lecció Columnes: si prefereixes un disseny exclusiu de les columnes de la UAB, que segur que has vist al campus virtual o a molts altres llocs del web.
  • Col·lecció UABMood: si ets fan del campus de pel·lícula que tenim a la UAB.

Per tenir un record del campus. Per anar a classe. Per regalar als amics. Per anar a la
biblioteca. Per prendre un cafè. Per anar al gimnàs. Per anar al bar de la Plaça Cívica... Si fas una petita estança a la UAB i te’n vols emportar un record, o si hi treballes cada dia i vols presumir la bossa quan vagis al mercat, o si ets un UABer de cap a peus i vols que es noti. Si no saps què regalar i busques una idea original i simpàtica... Segur que trobes mil i una excuses per visitar la Botiga online de la UAB.

Si has arribat fins aquí, ja només estàs a un clic de distància :)
Botiga online de la UAB

Dins de