Vés al contingut principal

La UAB ret homenatge a la professora Margot Pujal en l'acte institucional pel 8 de març

05 març 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El dimecres, 6 de març, l'Observatori per a la Igualtat de la UAB organitza un any més un acte institucional en commemoració del Dia Internacional de les Dones Treballadores. L'acte tindrà lloc a les 12 h, a la sala d'actes del Rectorat, i serà presidit pel rector Javier Lafuente. Enguany, es retrà homenatge a Margot Pujal, professora del Departament de Psicologia Social de la UAB. Es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de la UAB.

Margot Pujal

Pujal ha tractat en les seves darreres recerques temes com ara el sistema de gènere colonial, l’estigma, el treball sexual, la desbinarització del gènere o les violències masclistes. Coordina el grup DES-Subjectant.GESPI, centrat en "l'estudi social de la subjectivitat i subjecció des d'una perspectiva de gènere interseccional", i ha estat la coordinadora del Centre Joan Rivière en Psicologia i Gènere.

A l'acte, hi intervindran també la secretària general de la UAB, Esther Zapater, i la directora de l'Observatori per a la Igualtat, Maria Prats, que parlarà de l'elaboració del V Pla d'acció per a la igualtat de gènere de la Universitat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Igualtat de gènere