Vés al contingut principal

La UAB reprèn l'activitat acadèmica aplicant el pla de contingència

14 set. 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El Pla de contingència i protocol d'organització de la UAB estableix com es desenvolupa l'activitat des de l'1 de setembre. A més, des del dia 14, es reprèn l'activitat acadèmica tot seguint la planificació docent de cada centre.

Estudiants

Des de l'1 de setembre, la UAB reprèn l'activitat tot seguint les previsions establertes pel Pla de contingència i protocol d'organització que va aprovar el Consell de Govern el 21 de juliol passat. Aquest document recull les pautes principals per a l'organització del treball en els diferents àmbits d'activitat de la Universitat, que han estat fixades partint del principi bàsic de preservar la seguretat dels membres de la comunitat universitària. A més, des del 14 de setembre, la Universitat reprèn l'activitat acadèmica tot seguint la planificació docent de cada centre.

Preveient la tornada a les activitats universitàries que permetin oferir la màxima prestació possible del servei en tots els àmbits, el pla contempla mesures de flexibilització i treball a distància en algunes activitats de docència, recerca i gestió, així com altres mesures de prevenció i protecció referents a l'ús de mascareta, distància interpersonal, priorització dels tràmits en línia o per telèfon, etc.

D'altra banda, l'experiència dels últims mesos mostra que la situació causada per la Covid-19 és canviant i que les previsions i indicacions poden haver-se d'anar adaptant. Per això, l'equip de govern i la gerència de la UAB treballen de forma coordinada amb la resta d'universitats catalanes i amb les autoritats governamentals per adaptar-se amb la màxima rapidesa possible a les indicacions que vagin dictant les autoritats sanitàries.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Salut i benestar