Vés al contingut principal

La UAB rep una delegació de la Universitat Linnaeus de Suècia

26 març 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Universitat Linnaeus, creada el 2010 com a resultat de la fusió de dues universitats sueques, va visitar la UAB el 26 de març per tal de conèixer l'activitat i les instal·lacions de la Universitat i intercanviar impressions sobre projectes comuns tant a nivell educatiu com de recerca.
La UAB rep una delegació de la Universitat Linnaeus de Suècia
El 26 de març, la UAB va rebre una delegació de la Universitat Linnaeus, una jove institució del sud-est de Suècia, per intercanviar impressions sobre projectes europeus educatius, recerca i innovació docent, entre d'altres temes.

La delegació institucional sueca estava encapçalada pel rector de la universitat, Stephen Hwang, i estava composada per diversos membres de les estructures de govern de la institució i degans de diferents facultats. Van ser rebuts al Rectorat per una delegació encapçalada pel rector de la UAB, Ferran Sancho, i van visitar l'edifici ICTA-ICP i l'edifici Eureka per tal de prendre contacte amb l'activitat de recerca i tranferència social i tecnològica de la UAB.

La Universitat Linnaeus va ser creada l'any 2010 com a fusió de les universitats de Kalmar i Växjö. Va prendre el nom de Carolus Linnaeus (1707-1778), considerat el fundador de la taxonomia moderna i la figura científica sueca més reconeguda mundialment dels últims segles. Es tracta d'una universitat amb més de 35.000 estudiants, un fort perfil internacionalitzador i una intensa col·laboració amb el teixit productiu del seu entorn.

La UAB manté convenis d'intercanvi d'estudiants amb la Universitat Linnaeus i amb dotze institucions més de Suècia. A més, hi ha 31 projectes europeus de recerca vigents actualment en què participen la UAB i diferents universitats sueques i, el curs 2013-2014, cinc professors i investigadors suecs van realitzar estades a l'Autònoma.

Dins de