Vés al contingut principal

La UAB prorroga l'Acord de dies d'absència per motius de salut en el si de la Mesa d'Universitats

28 juny 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El passat 27 de juny, la UAB, juntament amb la resta d’universitats públiques, va acordar prorrogar l’Acord de dies d’absència per motius de salut a la Mesa d'Universitats.

Signatura acords

En el marc de la Mesa d'Universitats (òrgan de representació dels col·lectius funcionaris i laborals del PDI i del PTGAS), les universitats han arribat a l'acord amb els representants dels treballadors de prorrogar l’Acord de dies d’absència per motius de salut fins al desembre de 2024 i es prorrogarà automàticament si cap de les dues parts el denuncia amb una antelació mínima de 30 dies.

Així doncs, es manté vigent la possibilitat de tenir un límit de 8 jornades anuals d’absència justificada a la feina per motius de salut que no donin lloc a incapacitat temporal sense descompte a la nòmina.

Les universitats s'han mostrat disposades a trobar una fórmula adient per atendre les necessitats de salut dels treballadors, amb la deguda acreditació i fent compatible l’atenció d’aquestes necessitats amb el bon funcionament dels serveis.

Més informació: Normativa de personal

Dins de