Vés al contingut principal

La UAB presenta els màsters, postgraus i doctorats 2018-2019

28 feb. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La UAB presenta l'oferta de màsters, postgraus i doctorats 2018-2019 al saló Futura de Barcelona, a FIEP Barcelona i a QS World Grad School Tour Barcelona. L'admissió ja és oberta per als màsters i postgraus UAB 2018-2019!
Fires UAB

El mes de març de 2018 la UAB dóna a conèixer la seva nova oferta de màsters oficials, màsters propis, diplomatures de postgrau, cursos d'especialització i doctorats a les fires de postgrau més importants. Vine a visitar els nostres estands!

FIEP Barcelona

La Feria Internacional de Estudios de Postgrado és, des del 1997, un punt de trobada de la formació de postgrau en el qual participen les principals i més prestigioses universitats i escoles de negoci de tot el món. La propera cita amb FIEP a Barcelona és el 8 de març de 2018, a l'Hotel Catalonia Plaza (Pl. d'Espanya, 6-8), de 16h a 19h.

Més informació i registre: FIEP Barcelona 2018

Futura. Saló dels màsters i postgraus

El saló dels màsters i postgraus Futura se celebra dins el marc de la Setmana de la Formació i el Treball de Fira de Barcelona, una de les grans cites del món educatiu que engloba també el Saló de l'Ensenyament. Obre les seves portes els dies 16 i 17 de març de 2018, de 10h a 20h, al Palau 5 del recinte firal de Montjuïc (al costat de la Font Màgica).

A part de conèixer l'extensa oferta de màsters i postgraus, els visitants podran assistir a sessions, jornades i xerrades que els ajudaran a conèixer les oportunitats laborals que ofereixen les noves professions.

El saló Futura és una oportunitat única per conèixer de primera mà les diferents opcions d’estudis de postgrau i màster a Catalunya, Espanya i a l'estranger.

Més informació i invitació gratuïta per a Futura 2018

QS World Grad School Tour Barcelona 2018

El QS World Grad School Tour Barcelona es l'oportunitat perfecta per a poder conversar cara a cara amb els directors d'admissió de les millors escoles de negoci i universitats d'Europa, Nord-Amèrica i Àsia. El pots visitar dimarts 19 de març de 2018, a l'Hotel Catalonia Plaza (Pl. d’Espanya, 6-8), de 15:30h a 20h.

Més informació i inscripcions: QS Barcelona 2018

Admissió oberta!

L’admissió ja és oberta per als màsters, postgraus i doctorats UAB 2018-2019. Prop de 700 programes de tots els àmbits acadèmics: màsters oficials, màsters propis, diplomatures de postgrau, cursos d'especialització i doctorats. Al web de la UAB pots consultar tota la informació de cada programa i demanar-ne l'admissió. Més informació màsters, postgraus i doctorats UAB 2018-2019:

Màsters oficials
Màsters i postgraus propis
Cursos d'especialització
Màsters i postgraus online
Màsters i postgraus en anglès
Màsters i postgraus amb mobilitat internacional
Doctorats

Dins de