Vés al contingut principal

La UAB participa a la desena edició de la cursa Unirun

05 març 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Miriam López i Marçal Roses, han estat els primers corredors de la UAB en creuar la línia de meta en les respectives categories a la desena edició de la Unirun, la Cursa de les Universitats.

Unirun 2024
D'esquerra a dreta: Javier Lafuente (rector de la UAB), Miriam López i Marçal Roses

La Unirun, impulsada per l'Esport Català Universitari, ha transcorregut un total de cinc kilòmetres pel litoral dels districtes de Sant Martí a Barcelona (sortida i arribada al Parc del Fòrum). Els participants de la UAB que han obtingut les millors puntuacions són Miriam López a la categoria femenina i Marçal Roses a la categoria masculina.

A la cursa Unirun hi participen 12 universitats catalanes, es tracta d'un esdeveniment que aglutina la pràctica esportiva i la finalitat solidària, a més de tenir molt èxit (les inscricions es van esgotar cinc setmanes abans de la prova). Enguany hi han hagut 5.000 inscripcions i per part de la UAB s'hi van inscrure 431 persones: 198 homes (un 45%) i 233 dones (un 54%).

La prova ha comptat amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física i l’Ajuntament de Barcelona, i ha estat patrocinada per Adidas i organitzada per Gaudium Sports.

Més informació: web d'Unirun

Dins de