Vés al contingut principal

La UAB ocupa la posició 114 del món en sostenibilitat

05 des. 2023
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El rànquing QS Sustainability 2024, que mesura l'impacte ambiental i social de les universitats, situa la UAB en la posició 114 mundial d'un total de 1.403 institucions analitzades. És la primera de l'Estat en impacte social i governabilitat, i la tercera en l'avaluació global del rànquing.

campus de la UAB

Avui s'ha fet pública la segona edició del rànquing QS Sustainability 2024, una classificació que mesura l’impacte social i ambiental de les universitats mitjançant tres aspectes amb diferent pes cadascun: l'impacte ambiental, amb un pes del 68 %, l'impacte social, amb un 22 %, i la governabilitat, que es pondera amb un 10 % de la valoració total.

El rànquing situa la UAB en la posició 114 a nivell mundial. En impacte ambiental ocupa la posició 206, en impacte social la posició 89 i en governabilitat, un aspecte nou d'aquesta edició, la posició 29 mundial.

Pel que fa a les universitats de l'Estat, la UAB ocupa la primera posició en els àmbits d'impacte social i governabilitat, i la tercera posició en l'avaluació global, per darrere de la Universitat Complutense de Madrid, en la posició 103 mundial, i de la Universitat de Barcelona, en la posició 76.

La UAB també destaca com a primera universitat d'Espanya en els subàmbits de recerca ambiental i de la salut i benestar de la comunitat.

Aquesta segona edició del rànquing analitza les dades de 1.403 universitats de tot el món, el doble que l’edició passada.

Dins de