Vés al contingut principal

La UAB dóna la benvinguda als estudiants estrangers

09 feb. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Com cada semestre, els estudiants estrangers que s'incorporen a la UAB poden participar als International Welcome Days, unes jornades que els permeten prendre contacte amb altres companys i amb els serveis i col·lectius de la Universitat. Tindran lloc del 12 al 17 de febrer.
Estudiants
Del 12 al 17 de febrer, la UAB organitza els International Welcome Days, unes jornades d'acollida per als estudiants estrangers que s'incorporen a la Universitat el segon semestre. L'objectiu d'aquesta iniciativa és que els nouvinguts es puguin familiaritzar amb el campus, els serveis i els col·lectius de la UAB, i que també puguin conèixer a altres estudiants, tant locals com d'altres països.

Durant la setmana tindran lloc diversos tallers i xerrades per donar a conèixer l'Erasmus Student Network, el Servei de Llengües, l'Observatori per a la Igualtat, Cultura en Viu o la Fundació Autònoma Solidària. A més, hi haurà un dinar internacional per compartir menjars típics dels diferents llocs d'origen dels estudiants, i la setmana acabarà amb una passejada per la ciutat de Barcelona.

El programa començarà el dia 12 amb una fira de col·lectius a la Plaça Cívica i una sessió de benvinguda a la Sala Cinema on intervindran Màrius Martínez, vicerector de Relacions Internacionals, i Sara Moreno, vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat. Moreno presentarà el protocol en casos d'assetjament i les activitats del Tàndem. Precisament, els International Welcome Days donen el tret de sortida al Tàndem, un cicle d'activitats on els estudiants poden practicar diferents idiomes i conèixer altres cultures en contacte amb altres companys.

Dins de