Vés al contingut principal

La UAB dona la benvinguda a més de dos mil estudiants estrangers

15 set. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Durant el mes de setembre, l'International Support Service de la UAB organitza sessions en línia de benvinguda per als més de dos mil estudiants estrangers que, aquest curs 2022-2023, realitzaran estudis de grau, màster i doctorat a la UAB.

Estudiants

Les sessions seran a través de la plataforma Teams, en grups de fins a cinquanta persones. El personal de la UAB oferirà a l'alumnat internacional informació sobre els tràmits que han de fer, els serveis que la UAB posa a la seva disposició i altres aspectes pràctics per a la seva estada a Barcelona.

La UAB rebrà enguany més de dos milers d'estudiants procedents d'universitats estrangeres: 1.155 estudiants d'intercanvi, 990 estudiants de màster i 184 estudiants de doctorat. Tots ells podran participar en les jornades de benvinguda per informar-se i resoldre els seus dubtes entre els dies 5 i 23 de setembre. Per a més informació, es pot contactar amb l'International Support Service escrivint al correu electrònic international.support@uab.cat.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat