Vés al contingut principal

La UAB commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

05 des. 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, l'11 de desembre tindrà lloc a la UAB un acte que constarà d'una conferència i el lliurament de les Beques Impuls.
Dia de les Persones amb Discapacitat
El pròxim dimarts 11 de desembre, a les 12.30 h, a la Sala Teatre la UAB, commemorarà el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. El 3 de desembre està establert per l'ONU com a dia internacional per reivindicar la igualtat per a les persones amb discapacitat. L'objectiu amb el qual es fixa aquest dia és visibilitzar i promoure la inclusió de tothom en el desenvolupament de la societat.

És per això que la UAB se suma a la celebració d'aquest dia i celebrà un acte en el marc del 3 de desembre. En aquesta ocasió la commemoració serà presentada per Sara Moreno, vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat. A continuació es procedirà al lliurament de les Beques Impuls de la mà de Gabriel Masfurroll, President del Consell Social. Tot seguit Arnau Panicot, becat per aquest programa de promoció a l'alumnat amb discapacitat, compartirà la seva experiència universitària.

La jornada finalitzarà amb una conferència a càrrec del professor Josep Maria Sanahuja Galvaldà, director del Centre d'Estudis i Recerca per una Societat Inclusiva, titulada "Reptes per avançar per una universitat inclusiva".

Dins de