Vés al contingut principal

La UAB acull la xerrada “Cuina amb tupper” del cuiner Jean Claude Aranega

30 març 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Tota la comunitat UAB està cridada a participar a la VII Setmana Saludable i Sostenible (4-8 d'abril), amb activitats que tenen per objectiu promoure hàbits per un estil de vida saludable i sostenible.
Cuina carmanyola
Jean Claude Aranega compta amb una àmplia experiència al món de l’hostaleria com a xef.
La ponència “Cuina amb tupper” versarà sobre els orígens de la carmanyola, quins productes són adequats per aquest tipus de cuina, com optimitzar els recursos. El ponent es basarà en la filosofia bentō d’origen japonès, que consisteix en preparar, habitualment a casa, una ració de menjar per emportar. Aranega farà recomanacions de com organitzar el tupper, com evitar intoxicacions i facilitarà receptes de reaprofitament i d’entrepans divertits i saludables.

Per a participar a aquest taller cal inscripció prèvia a través del formulari.

Jean Claude Aranega és professor de cuina a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB. Fundador i propietari de Cook Concept, empresa dedicada a la formació i assessorament en gastronomia per a les PIMES.

Més informació sobre el ponent.

Més informació sobre la VII Setmana Saludable i Sostenible.

Està prevista la retransmissió de la ponència en temps real a través del web.

Dins de