Vés al contingut principal

La Facultat de Ciències de la Comunicació segueix un any més la gala dels Oscars en directe

06 març 2024
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Un any més, l’Òrgan Coordinador de l’Alumnat (OCA) de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB organitza la nit dels Oscars, en què els estudiants podran seguir en directe la gala de lliurament dels premis i participar en diverses activitats lúdiques. Tindrà lloc el diumenge, 10 de març, de 22 a 5 h.

Estudiants de la facultat al photocall dels Oscars UAB 2023

Aquesta iniciativa es va iniciar el 2016 i enguany és el segon cop que es fa desprès de la pandèmia de covid-19. L’any passat va ser tot un èxit i aquest 2024 s’espera que també ho sigui atès que les 200 entrades disponibles per a l’alumnat ja han estat venudes. L’entrada és lliure per al personal docent i investigador. L’acte se celebrarà a l’Aula Magna de la Facultat i les diverses activitats, concursos i jocs es duran a terme a diferents espais del centre.

L’OCA ha preparat jocs com la tómbola, la quiniela dels Oscars, un karaoke i un concurs cinèfil. Hi haurà premi a la millor performance de karaoke i premi al millor TikTok de la nit, i la persona amb més categories encertades del concurs cinèfil guanyarà tres mesos gratis de Filmin. A més, els assistents vestits de gala podran guanyar el premi al millor vestit de la nit. Per més informació, es pot visitar l’Instagram de l’OCA, en el que va compartint les novetats de l'acte.

Dins de