Vés al contingut principal

L'Autònoma presenta els seus màsters i doctorats a la fira internacional QS Barcelona

13 feb. 2014
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
La Universitat Autònoma de Barcelona participa a la fira QS Barcelona per presentar l'oferta 14/15 de màsters oficials, doctorats i màsters i postgraus propis. La fira es realitza a Barcelona, el proper dimarts 11 de març. L'entrada és de franc però cal registre previ.
UAB presenta l'oferta de màsters i postgraus a QS Barcelona

Pots veure tots els detalls de la fira i registrar-te online gratis en el web de la Fira QS Barcelona

World Grad School Tour és una fira itinerant que visita les principals ciutats arreu del món per acostar-hi l'oferta de màsters i doctorats d'universitats i escoles de negoci de referència. És una bona oportunitat per prendre contacte amb universitats i escoles d'altres països o conèixer l'oferta formativa de les universitats catalanes i espanyoles de referència.

Com a universitats catalanes, enguany hi trobaràs els estands de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat Ramon Llull (La Salle, IQS). Com a universitats i escoles de negoci estrangeres, participen Politecnico di Milano, Bentley University, University of Bath, Rouen Business School, ESC Rennes, i un llarg etcètera.

El programa de la fira inclou:

• Beques exclusives per 1,7 milions de dòlars.
  • Guia internacional de Màsters, "Top Grad School Guide", gratis per als 100 primers assistents.
  • Seminari sobre admissions
  • Orientació professional