Vés al contingut principal

Inscripció oberta a les visites al campus per als centres de secundària, particulars i famílies

14 oct. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Vine amb la teva classe a visitar la UAB. T'oferim una visita guiada per explicar-te en primera persona com es viu l'experiència UAB, amb guies que són estudiants ara mateix a la Universitat i que us faran una passejada pels millors indrets del campus.

Visites campus 2022

A més, aquest any oferim visites també per a particulars i famílies tots els dimecres a les 16 h, a partir de mitjan gener.

T'agradaria conèixer la UAB i les seves instal·lacions? Oferim visites guiades per part d'estudiants de la UAB per a grups de secundària del gener al maig. Tenen una duració d'una hora i visitaràs els llocs imprescindibles del campus que has de conèixer per ser un autèntic UABer. La visita es fa en grups de màxim 30 persones i està orientada a classes de 3r i 4t d'ESO, Batxillerat i CFGS. Inscripció oberta! Fem visites cada dia de dilluns a divendres a les 10 h i a les 11:30 h.

Vols venir amb la família o els amics? Aquest any oferim també visites per a particulars i famílies, tots els dimecres a les 16 h a partir de mitjan gener. Inscripció oberta!

No pots venir a la UAB? Anem nosaltres al teu centre o ajuntament amb les visites als centres, fetes amb professorat de la universitat. Les oferim presencials o online per als centres de Catalunya, i online per a les Illes Balears, País Valencià, Franja de Ponent, Andorra i Catalunya Nord.

La UAB t'ofereix un ampli ventall d'activitats i continguts per conèixer els estudis i el campus. Les trobaràs totes a Visita la UAB: Jornades de Portes Obertes, Saló de l'Ensenyament, Visites al campus, Visites als centres, Dia de les Famílies, Visites al campus versió YouTube, catàlegs i guies en PDF... Un reguitzell d'opcions per convidar-te a trepitjar el campus!

Dins de