Vés al contingut principal

Forma’t i certifica el teu nivell d’anglès amb l’examen TOEIC

04 juny 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Si necessites certificar el teu nivell d’anglès ara tens una nova oportunitat per fer-ho: l’examen multinivell TOEIC. La propera convocatòria és l’11 de juliol.
Imatge TOEIC 2017
El Servei de Llengües de la UAB es centre administrador de l’examen TOEIC, un dels certificats oficials de llengua anglesa més utilitzat mundialment, tant en l'àmbit professional com educatiu. I a més, també et prepara perquè puguis superar amb èxit l’examen.

El TOEIC no el pots suspendre: es tracta d’un únic examen multinivell en què obtens una nota i un certificat oficial amb el teu nivell d’anglès, d’acord amb el Marc europeu comú de referència (B1, B2 o C1).

Et pot anar bé si vols reconèixer crèdits al grau, participar en algun programa de mobilitat i accedir a un màster o postgrau. A més, una gran part d’empreses internacionals i de renom el demanen en els seus processos de selecció i promoció interna.

Tens tres modalitats d’exàmens, segons quina sigui la teva finalitat: TOEIC 4 SKILLS, TOEIC Listening & Reading, TOEIC Speaking & Writing.

Si ets part de la comunitat universitària tens un preu especial de 150 € per a l’examen complet (TOEIC 4 SKILLS). Consulta les condicions, segons la modalitat que t’interessi més. La inscripció és oberta fins al 22 de juny.

Per a preparar-te l’examen pots participar en un curs de formació que t’ajudarà a saber com és l’examen, on podràs fer tasques de pràctica i on et donaran estratègies i consells per enfrontar-se a l’examen amb tranquil·litat i seguretat. El curs tindrà lloc els dies 25, 26, 27 i 28 de juny. Més informació en aquest enllaç.

Convocatòria examen TOEIC de l’11 de juliol de 2018

Dins de