Vés al contingut principal

Finalitza el Mentor del curs 2017-2018

06 juny 2018
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Amb el final del curs 2017-2018, els estudiants internacionals que estaven fent una estància a la UAB tornen a casa i així finalitza la tasca del mentor.
Final Mentor
Arriba el final de curs 2017-2018, acaben els exàmens, els estudiants internacionals tornen a casa i els mentors o mentores finalitzen la seva tasca. El Mentor és un programa que pretén facilitar l’arribada i l’estada dels estudiants internacionals a la UAB mitjançant la mentoria o ajuda entre iguals, perquè són els propis estudiants locals els que assisteixen als estudiants internacionals nouvinguts.

El programa tanca aquest curs amb les xifres de 49 mentors, escollits entre els 71 que es van presentar, 205 estudiants internacionals amb mentor, dels 376 que en van demanar, i 12 de les 13 facultats del campus UAB amb mentor. A cada estudiant local se li assignen uns estudiants internacionals de la seva mateixa facultat. D’aquesta manera, els poden ajudar si coincideixen en alguna assignatura o bé presentar a altres estudiants o professors. Normalment, els mentors són estudiants que han viscut l’experiència de marxar fora amb un Erasmus o un UAB Exchange Programme i que han tingut un mentor.

Al llarg del curs, mentors i estudiants internacionals han preparat i participat en diverses activitats, entre d’altres, els International Welcome Days (que van tenir lloc del 12 al 17 de febrer de 2018), l’activitat de Sant Jordi o una calçotada que van organitzar al març a la que van assistir, entre estudiants locals i internacionals, un total de 85 persones. Els mentors també han organitzat sortides a Barcelona per la nit i ara, per tancar el cicle d’activitats, en preparen una per acomiadar el curs.

Si el primer semestre del curs vinent vols convertir-te en mentor o mentora, et pots inscriure a través del web de la Unitat de Dinamització Comunitària fins a l’11 de juny de 2018. I si no et pots esperar fins al setembre i vols viure l’experiència del contacte amb estudiants internacionals, ara et pots apuntar al Buddy Programme i participar en les activitats de la UAB Barcelona Summer School 2018.

Dins de