Vés al contingut principal

Es busca voluntariat per a la Cursa de la UAB en suport a la Marató

01 des. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Cursa de la UAB arriba a la XI edició i per fer-la possible calen persones voluntàries. Els fons que es recullin seran destinats a la investigació de malalties cardiovasculars, tema principal de La Marató de TV3 d’enguany.

Imatge cursa solidària UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona, en col·laboració amb l’Ajuntament de Cerdanyola, organitza el pròxim 18 de desembre l’onzena edició de la Cursa Solidària de la UAB en suport a La Marató de TV3.

Enguany, es dedica a la salut cardiovascular, ja que aquestes malalties, incloent-hi les que afecten el cor i el sistema vascular ‘artèries i venes’, són la principal causa de mort als països desenvolupats. Segons l’organització Mundial de la Salut (OMS), al 2019 va haver-hi prop de 18 milions de morts per malalties cardiovasculars, que representen el 32% del total de defuncions mundials.

Participa fent un voluntariat

A part de córrer o caminar, també tens la possibilitat de participar a la Cursa com a voluntari/ària, ajudant en tasques d’organització i de logística, com pot ser repartint els dorsals i les samarretes. Per aquest motiu, des de la Fundació Autònoma Solidària (FAS), coordinadora d’aquest àmbit, es demana que estudiants, PAS o PDI, puguin col·laborar-hi.

Curses

Hi ha diferents curses en les quals es pot participar: una caminada de 6km, una cursa de 6km, una altra de 11,6km, una de mobilitat reduïda de 480m i una cursa infantil per als més petits.

Els primers participants sortiran a les 10:15 hores des de la Vila Universitària de la Universitat Autònoma de Barcelona. En el mateix lloc on serà la línia de meta.

Per a més informació consulteu a la web de la cursa. Si voleu venir com a voluntariat, apunteu-vos en aquest enllaç.

Dins de