Vés al contingut principal

Els alumnes de la 19a edició del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu estrenen els seus documentals al Caixaforum

12 jul. 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
"La Ciutat Interior", "Galatée à l'infini" i "Buenos días España" són alguns dels documentals produïts pels alumnes del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB que es projecten al Caixaforum el dia 14 de juliol.
Estrena dels documentals de la 18ª edició del màster en Documental Creatiu

Divendres 14 de juliol el màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu de la UAB exposa els documentals realitzats pels alumnes de la 19a edició a l’auditori CaixaForum (Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, Barcelona). L’entrada és lliure i gratuïta.

Enguany els alumnes presenten com a novetat el primer llarg titulat ''Lo que dirán'', juntament amb 4 curts i un nou projecte de documental expandit 360º VR.

A partir de les 17h es projecten els següents documentals:

• La Ciutat Interior (24 minuts)
  • Galatée à l'infini (17 minuts)
  • Buenos días España (30 minuts)

Pausa.
  • METAVERSO (documental expandit en 360º VR)
  • El tercer paisaje (21 minuts)
  • Lo que dirán (60 minuts)

En acabar les projeccions els assistents seran convidats a una copa de cava (entre les 21h i les 22h) Després, per a acabar la jornada d'una manera plenament festiva, se celebra una festa per a tots els assistents a El Rouge Bar (Poeta Cabanyes 21, El Poble Sec, Barcelona) prevista des de les 23h fins les 3h.

El màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu ofereix als estudiants, tant l'aprenentatge de la tècnica del documental en totes les seves facetes com la capacitat de reflexionar sobre el seu abast i característiques. El màster planteja l'oportunitat d'experimentar les noves vies del cinema documental, combinant el documental tradicional amb noves formes de producció i exhibició com els web documentals o els documentals interactius. La suma de la pràctica i la reflexió teòrica s'exposen en els projectes realitzats pels alumnes de la 19a edició que es presenten al Caixaforum.

Les inscripcions per cursar la 20a edició del màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu que arenca l'octubre de 2017 ja estan obertes i es poden realitzar online al web del màster.

Més informació:
Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu