Vés al contingut principal

El vicerector Màrius Martínez inaugura la UAB Barcelona Summer School

21 juny 2021
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Més de 250 persones de 22 nacionalitats diferents s’han inscrit als 14 cursos que s’ofereixen durant el primer període de la UAB Barcelona Summer School. Enguany, s’empra una modalitat dual que inclou assignatures tant presencials com virtuals. El segon període, que ofereix 11 assignatures que començaran al juliol, encara té la inscripció oberta.

Auditori de lletres. Inauguració del 1r període de la UAB Summer School

El vicerector de Relacions Internacionals, Màrius Martínez, ha donat la benvinguda a l’estudiantat participant a la UAB Barcelona Summer School en un acte que ha tingut lloc el dia 21 de juny, a les 9h, a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres i que també s’ha pogut seguir en directe a través del canal de Youtube de Dinamització Comunitària.

El vicerector ha remarcat la oportunitat que suposa que els estudiants internacionals puguin fer assignatures presencials per tal de “poder gaudir del campus i interactuar cara a cara”. Martínez també els ha aconsellat gaudir d’aquesta “oportunitat al màxim, interactuar, fer networking i treballar dur”.

Per la seva banda, el coordinador acadèmic de la UAB Barcelona Summer School, Graham Mortyn, ha explicat que la metodologia dels cursos d’enguany, tant del primer període com del segon, que començarà el proper 12 de juliol, és dual, combinant assignatures presencials i virtuals.

A continuació, Aida Plata, de Dinamització Comunitària, ha parlat del Buddy Programme, on estudiants locals acompanyaran les persones nouvingudes. A més, des de Dinamització Comunitària s’han organitzat diferents activitats, tant virtuals com presencials, que tindran lloc després de les classes per tal que l’estudiantat puguin gaudir d’un espai de convivència on conèixer persones d’altres nacionalitats així com practicar idiomes.

El vicerector Màrius Martínez ha tancat l’acte animant els estudiants a gaudir de l’experiència al màxim i descobrir Barcelona tot prenent mesures de seguretat.

Cursos del 2n període

Els cursos del 2n període de la UAB Barcelona Summer School, que començaran el proper 12 de juliol, encara tenen la inscripció oberta. L’estudiantat pot triar entre 11 cursos que es faran en modalitat virtual i presencial, amb temàtiques diverses, des de geografia a programació avançada, passant per innovació.

Més informació: UAB Barcelona Summer School

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible