Vés al contingut principal

El projecte emprenedor Wannajob guanya la primera edició de l’Start-up Lab UAB

03 maig 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Ideat per un estudiant de la UAB i dos emprenedors més, ha guanyat la competició d’emprenedoria TIC de la universitat. Es tracta d’una aplicació que posa en contacte usuaris que ofereixen petites feines amb altres que volen fer-les. El premi inclou 600 euros i accés al Programa Yuzz.
Wannajob, guanyadors de l'Start-Up Lab UAB
Wannajob és una aplicació de tipus marketplace per a telèfon intel·ligent i tauleta que permet posar en contacte usuaris que ofereixen petites feines –ajuda en una mudança, fer de cangur o passejar el gos, per exemple– amb altres que volen fer-les a canvi d’una retribució. L’equip, com la resta de participants, ha disposat de dos mesos per a desenvolupar un prototip i esbossar el seu model de negoci, que preveu, en aquest cas, començar l’activitat amb una prova pilot al barri de Gràcia de Barcelona.

Els creadors i impulsors de Wannajob són Josu Rubio, estudiant de Màster en Enginyeria informàtica a la UAB; Pablo García i Gorka Unda. El premi que han guanyat consisteix en 600 euros per a la millora del prototip i l’accés al Programa Yuzz per a joves emprenedors, a més del suport inicial del Programa UAB-Emprèn.

Els projectes participants a l’Start-up Lab UAB s’han presentat en una pitch session en el marc de la #MEMEnginy16, la trobada anual de l’Escola d’Enginyeria de la UAB. L’acte ha començat amb una petita xerrada sobre innovació disruptiva a càrrec de Xavier Verdaguer, emprenedor de referència internacional i membre del jurat. A més de fallar en favor de Wannajob, el jurat també ha fet menció especial del projecte Lumpoint i ha destacat l’elevat nivell de la competició.

Start-up Lab UAB té com a objectiu ajudar els estudiants en l’acceleració de projectes d’emprenedoria TIC i està organitzat pel Programa UAB-Emprèn, l’Escola d’Enginyeria i la Facultat d’Economia i Empresa.

Dins de