Vés al contingut principal

El passat dimarts 14 de juny, la Facultat de Ciències de la Comunicació va retre un homenatge al professorat i al personal d’administració i serveis (PAS) jubilat o emèrit.

15 juny 2016
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
L'homenatge al professorat i al personal d’administració i serveis (PAS) que s’havia jubilat en els darrers anys o que és emèrit, com a agraïment per tota una vida dedicada al servei  del centre, ja fos per mitjà de la docència, la recerca i/o la gestió de les seves infraestructures.
imgfaçanaBN

L’esdeveniment va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat a les 18:00 i i va comptar amb la presència de la rectora de la UAB, la Dra. Margarida Arboix, que es va encarregar d’obrir i tancar l’acte. La rectora estava acompanyada a la taula per la degana de la Facultat, la Dra. Mª José Recoder; el Sr. Joan Melcion, gerent de la UAB i el Dr. Joan Manuel Tresserras en qualitat de padrí. Tresserras va fer un emotiu discurs on va destacar que, més enllà de les nostres diferències i dels moments difícils, que també n’hem tingut, és important destacar allò que ens uneix i veure el llegat que s’ha deixat. La degana va remarcar que la Facultat ha estat pionera en els estudis en Comunicació i un referent per a la resta de facultats en aquest camp, tant de dins com de fora de Catalunya i que, molts dels que estaven presents a l'acte, van formar part de la Facultat des de la seva gestació quan encara no existia l’edifici actual. Tant el gerent com la rectora van destacar en el seu discurs, la importància de seguir treballant per continuar essent una Facultat capdavantera i es va agrair la tasca de tots els assistents.

L'acte va estar amenitzat pel Cor de Cambra de  la UAB, que va oferir un recital de sis cançons, i es va obsequiar als homenatjats amb una litografia del pintor i escultor Josep Mª Gomis. La bona acollida de l’acte es va veure reflectida en l’alt nivell d’assistència i va permetre que companys que han compartit molts anys de treball junts es retrobessin.

Vídeo de l’acte:

Dins de