Vés al contingut principal

El pas de la Indira Ranamagar per la UAB

09 jul. 2015
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
El passat 13 d’abril va tenir lloc una xerrada a la Facultat de Ciències de l’Educació on la Indira Ranamagar ens va poder explicar la seva experiència com a fundadora de la ONG Prisoners Assistance Nepal.
Indira Ranamagar a la UAB
La Indira Ranamagar va venir a la UAB com a part d’una gira europea per explicar el seu projecte d’acollida de fills de presos i preses a Nepal. Poc després de la visita a la Facultat d’Educació va haver d’interrompre-la a causa del gran terratrèmol que va devastar Nepal.

Amb el seu pas per la UAB, però, ens va poder explicar els seus inicis humils amb la reconversió d’un terreny propietat de la família en una casa d’acollida per a nens i nenes els pares dels quals no podien deixar-los amb un familiar i havien d’ingressar a presó amb ells. Actualment compta amb quatre cases d’acollida a diverses regions del país on els nens i nenes viuen en comunitat i aprenen a l’escola amb un mètode basat en la pràctica que la Indira anomena “junkiri” i que vol dir llum en nepalès.

Ja podeu veure el vídeo de la trobada en el següent enllaç.

Dins de