Vés al contingut principal

El Parc de Recerca UAB celebra deu anys

15 maig 2017
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Divendres, 26 de maig, el Parc de Recerca UAB commemora el seu desè aniversari amb una jornada en què es debat el futur dels parcs científics i el seu paper en l'economia del coneixement. L'acte reunirà els socis fundadors del Parc -UAB, CSIC i IRTA-, directors de centres de recerca i empreses.
10anysPRUAB
El Parc de Recerca UAB (PRUAB) compleix enguany deu anys de la seva creació com a aliança estratègica de tres entitats punteres en recerca –la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) i l'Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA)- per enfortir les relacions entre la recerca i el teixit empresarial. D'ençà a l'actualitat, el PRUAB ha esdevingut un eix vertebrador de les sinèrgies entre institucions i empreses.

Durant aquests 10 anys, el Parc ha donat servei als departaments i grups de recerca de la UAB, així com als centres i instituts ubicats al campus de Bellaterra, per tal de facilitar l’ús, l’aplicació i l’explotació del coneixement i les capacitats en R+D de la Universitat fora de l’àmbit acadèmic, ja sigui per altres institucions d’R+D, el sector productiu o la societat en general.

Per commemorar aquest aniversari, divendres, 26 de maig a les 11 h, a l'edifici Eureka del campus de la UAB, el PRUAB ha organitzat un acte a la sala Polivalent de l'edifici Eureka, que compta amb la participació de la presidenta del Patronat i rectora de la UAB, Margarita Arboix; del president del CSIC, Emilio Lora-Tamayo i del director general de l'IRTA, Josep Maria Monfort.

La jornada inclou una taula rodona sobre "El futur dels parcs científics i el seu paper en l'economia del coneixement", moderada pel director del PRUAB i vicerector d'Innovació i de Projectes Estratègics de la UAB, Javier Lafuente, i que compta amb el president de la International Association of Science Parks and Areas of Innovation, Josep Miquel Piqué; la directora d'Innovació Empresarial d'ACCIÓ, Mariona Sanz; la fundadora de l'empresa Fuelium, Neus Sabaté, i el director de Scytl, Pere Vallès.

Per a més informació: parc.recerca@uab.cat

Dins de