Vés al contingut principal

El màster en Business Management de la UAB organitza un seminari-simposi sobre talent i emprenedoria

20 maig 2020
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El seminari-simposi organitzat pel màster en Business Management (IMBM) de la UAB és una excel·lent ocasió per intercanviar experiències entre els exalumnes de les diferents generacions del màster.

Màster en Business Management

El màster en Business Management (IMBM) ha organitzat pel pròxim 2 de juny de 2020 un seminari-simposi sobre "Talent Management" i "Challenges faced by entrepeneurs", el qual té per objectiu intercanviar coneixements i experiències relacionades amb el Màster.

Aquest simposi està dirigit a la comunitat de l’IMBM, és a dir, a exalumnes, professorat del màster i de la facultat, juntament amb representants de les empreses que proporcionen suport oferint practiques als estudiants, per tal que puguin intercanviar els seus coneixements amb els dos ponents del seminari: en Francisco Rosique, que parlarà sobre “Talent Management”; i la Julia Palma, que parlarà sobre “Challenges faced by entrepeneurs”. També podran participar els futurs estudiants del màster demanant invitació a imbm@uab.cat.

El seminari-simposi organitzat per l’IMBM és una excel·lent ocasió, no només per intercanviar experiències entre els exalumnes de les diferents generacions del màster, sinó per millorar els seus coneixements i adquirir noves capacitats als àmbits que es tractaran.

El màster en Business Management de la UAB és un màster presencial que té per objectiu ensenyar a construir models de gestió moderns i flexibles per donar millor resposta al món de les empreses i negocis cada cop més globalitzats. Va més enllà, per tant, de donar eines específiques, i s’enfoca en el fet que els estudiants puguin afrontar els diferents problemes dels negocis i les empreses de la forma més àmplia possible.

Més informació:
Màster en Business Management de la UAB